Leviskö kytkin kartaani laatikko vai perä?
Lähetetty: 18.03.2016 23:23
Volvo on 360 GLi 4d 2.0 B200E koneella. laatikko on kai M47R tai II.
Niin ja autossa on entisen omistajan toimesta kemppiperä joka on näyttänyt ainakin tähän asti toimivan
Elikkäs.. Auto ei ole tieliikenne käytössä jonka takia ei hirveesti ole kiinnostusta laittaa omaisuuksia tähän, joten jos joku tietäis millä hakea vika varmasti ja osais kertoa about uuden käytetyn osan hinnan
Ajoin suoralla niinku aina ennen ja yhtäkkiä veto vain hävisi. Luulin että vaihde olisi lähtenyt vapaalle mutta ei löytyny vaihteita.
Ei minkäänlaisia sivuääniä ennekuin hajosi eikä vauhdissa kun oli jo hajonnut ja koitin 1. ja 2. vaihdetta päälle. Auto pysähtyi vapaalla ja koitin vielä 1 ja 2 vaihteen niin pitää vaa ujelluksen / vihellystä minusta kartaanitunnelin alueelta, mutta käskin veljeni katsomaan alle kun päästän kytkimen niin laatikko ja perä siellä ainakin heilui mutta yhtään ei veto välity renkaille.. :'(
Jos kartaani ois rikki niin eikös se jotakin kolinaa pitäisi? Ja perä rohinaa/kolinaa?
Moottori käynnissä ja sammuksissa vaihteet löytyy kuitenkin ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Kytkin tuntuu täysin normaalilta ja ujellus kuuluu enemmän auton keskeltä kuin keulasta, joten se tuskin kytkin on mikä laukesi.
Niin millähän tässä nyt kannattais alkaa ehtimään vikaa? Pitäskö se ihan ekana perä avata ja kahtoa missä kunnossa vai osaako joku jo ihan tän tekstin perusteella arvailla mistä kannattas alottaa tutkiminen? Keväämmällä luultavasti saan auton nosturille että sitten voi enemmän ihmetellä. Nyt voin ainoastaan nostaa auton ylös ja kurkata sinne perään miltä siellä näyttää.
Kaikkelle avulle on tarvetta ja halvoille osille kun paskaks menneitä osia alkaa löytymään..
Muokkaa viestiä
Niin ja autossa on entisen omistajan toimesta kemppiperä joka on näyttänyt ainakin tähän asti toimivan
Elikkäs.. Auto ei ole tieliikenne käytössä jonka takia ei hirveesti ole kiinnostusta laittaa omaisuuksia tähän, joten jos joku tietäis millä hakea vika varmasti ja osais kertoa about uuden käytetyn osan hinnan
Ajoin suoralla niinku aina ennen ja yhtäkkiä veto vain hävisi. Luulin että vaihde olisi lähtenyt vapaalle mutta ei löytyny vaihteita.
Ei minkäänlaisia sivuääniä ennekuin hajosi eikä vauhdissa kun oli jo hajonnut ja koitin 1. ja 2. vaihdetta päälle. Auto pysähtyi vapaalla ja koitin vielä 1 ja 2 vaihteen niin pitää vaa ujelluksen / vihellystä minusta kartaanitunnelin alueelta, mutta käskin veljeni katsomaan alle kun päästän kytkimen niin laatikko ja perä siellä ainakin heilui mutta yhtään ei veto välity renkaille.. :'(
Jos kartaani ois rikki niin eikös se jotakin kolinaa pitäisi? Ja perä rohinaa/kolinaa?
Moottori käynnissä ja sammuksissa vaihteet löytyy kuitenkin ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Kytkin tuntuu täysin normaalilta ja ujellus kuuluu enemmän auton keskeltä kuin keulasta, joten se tuskin kytkin on mikä laukesi.
Niin millähän tässä nyt kannattais alkaa ehtimään vikaa? Pitäskö se ihan ekana perä avata ja kahtoa missä kunnossa vai osaako joku jo ihan tän tekstin perusteella arvailla mistä kannattas alottaa tutkiminen? Keväämmällä luultavasti saan auton nosturille että sitten voi enemmän ihmetellä. Nyt voin ainoastaan nostaa auton ylös ja kurkata sinne perään miltä siellä näyttää.
Kaikkelle avulle on tarvetta ja halvoille osille kun paskaks menneitä osia alkaa löytymään..
Muokkaa viestiä